Raincheck

Idag skulle jag och Fatima ha en lite annorlunda bloggdate. Istället för en fika skulle vi ta en powerwalk tillsammans. Om det inte är att förena nytta med nöje så vet jag inte! Tyvärr blev stumpan krasslig och vi fick ställa in.

Med en alldeles tom lägenhet och en Frida fylld med längtan fann jag mig själv sitta och glo på just ingeting. Så för att rycka upp mig lite, och göra sånt som jag inte gör särskilt ofta när dave är hemma, hade jag mig med ansiktsmask och käkade sen jordgubbar!

Jo så att det är min lugna kväll det!



Kommentarer
Postat av: Fatima

Åh, nästa vecka ! Jag ska åka lite båt med mina päron, men på torsdag bör jag vara tillbaka i stan. Den som väntar på nåt gott . . . =)

2009-07-17 @ 00:11:24
URL: http://www.fatimaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0