Måndagsmiddag

Efter jobbet igår rusade jag över till Hanna och så fixade hon mitt hår till vår utgång.
Vi käkade middag på Vurma tillsammans med Filippa.
Jag är för ofta på Vurma, mer än för mitt ryktes bästa! =)
Köttbullarna var divine! Den potatismosen var inte att leka med!
Efter mycket skratt, betoninng på mycket, drog vi vidare och möte upp Hannas underbara kille.
Sen efter yterliggare några timmar var kvällen slut och jag insåg att jag inga bilder hade!
Men ni får helt enkelt ta mig på orden när jag var riktigt fint.
I stort 80-tals hårsvall, sotade ögon och lättröda läppar.
Pumps, jeansleggings, lång tischa och en kavaj!

Men vad jag kan säga är att det är så underbar med fina vänner!
Jag flyger som på moln!

Och nu är Pride här och det är UNDERBART!! Jag älskar det!
Så efter jobb idag ska jag möta upp hanna igen så blir det kanske hbt-teater eller nått!
Och då jäklar ska jag fota!


Kommentarer
Postat av: Molly

Japp,

Jag bor högst upp på Wärdshuset.

Du är hjärtligt välkommen ut på en lunch!

Kram

2009-07-28 @ 14:37:09
URL: http://mollyskolkbok.devote.se
Postat av: S as in Sofia

Vad härligt det låter :):)

2009-07-28 @ 21:39:53
URL: http://sasinsofia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0