Jimmy (At)chooooo...hehe

Jag älskar alltid Jimmy Choo kampanjerna.
De är alltid så färgstarka, glammiga och sexiga.
Höstkampanjen fotograferad av Terry RIchardsson är alldeles divine!

Oj oj oj vad jag vill få aningens smalare ben så att jag kommer i lårhöga stövlar till hösten.

ÄLSKAR den leopardmönstrade filten. Stort vill ha begär på den!


Vilka ljuvliga ben! Glänsande och långa. Tillsammans med paljettklänningen, killerheelsen och den gula väskan är det breathtaking!

I love it!
Bildkälla: fashiongonerouge

Translation: Jimmy Choo fall campaign by Terry Richardsson

Kommentarer
Postat av: Vifsla

Det där är inte smala ben, det är sjukligt smala ben. Jag tycker att det är oansvarigt att ha så magra modeller i en kampanj.

2009-07-11 @ 14:39:04
URL: http://www.vifsla.blogspot.com
Postat av: jennifer,

fab, helt klart

2009-07-11 @ 19:26:18
URL: http://hellobenjamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0