Harmoni

Efter otroligt snabba puckar på blocket var vi några möbler rikare.
För 650 kronor har vi köpt hallbord, sminkbord, nattduksbord, 2 stolar och en golvlampa.
Allt i teak och ljuvligt!
Jag sitter just ni och inreder mitt sminkbord. Mina finaste skålar fylls med bomullstussar och rosetthårsnoddar.
De finaste glasen får bli hållare åt mina sminkborstar.
De coolaste och mest inspirationsrika tidningarna får nu en fin plats.
Och min underbara samling med miniböcker fyllda med poesi slipper nu ligga i källaren.


Bildkälla: Bild 1 okänd, Bild 2

Kommentarer
Postat av: Maja

Kan vi få se bilder på de nyinköpte möblerna och speciellt ditt sminkbord? :) Vi har ingen plats för sminkbord så jag får bildknarka. :)

2009-07-06 @ 11:05:24
URL: http://somaja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0