Fotvård och ögongodis

Då var nr. 3 hemklickade och jag tackar tidningen Cosmopolitan för mitt presentkort.

Sen vill jag visa en riktigt snygg höstkollektion.
Nämligen Elie Saab's. Mycket fint i den ni!

ÄLSKAR håret, sminket och den blå nyansen.

Härlig klänning och midjebälte är kanon för alla kvinnor, då det verkligen framhäver kurvorna!

Mmmmmm...tres chic!
Bleka rödhåriga kvinnor i eleganta svarta plagg är så jädrans läckert!

Translation: I bought the shoes! Wohoo! And this is the fall collection from Elie Saab and I think it's quite exquisite!

Kommentarer
Postat av: trollpia

oooh vilka fina skor du har köpt!!

2009-07-08 @ 18:59:17
Postat av: Anonym

Hon den första var ju hur cool som helst x)

2009-07-08 @ 20:58:56
URL: http://magicmushrooms.blogg.se/
Postat av: Little Peaché

Trollpia: tackar tackar! jo jag är faktiskt hemskt förtjust i dem!



Stor kram på dig

2009-07-12 @ 20:48:26
URL: http://littlepeache.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0