Yesterme, yesteryou, yesterday

Igår blev jag bjuden på middag på en fin restaurang av mitt jobb.
Vi var sex tjejer som åt tillsammans och det var så jäkla trevligt!

Efter det så fick jag sms av David att de var på Berns och tittade på vår väns vernissage.
Jag har aldrig varit på Berns så jag drog dit, kom in och hade en helt underbar kväll.
Jäklar vad vi dansade till elektronica och techno.
Det roligaste av allt är att samtidigt som vi var där spelade the Prodigy i ett annat rum bara.
Så det var rätt sjuka människor på Berns igår.

Sen tog vi Taxi hem och jag orkade inte gå upp förrän nu!




Kommentarer
Postat av: Mamma

Så trevligt ni har det, kul att höra!



Kram

MOR

2009-02-27 @ 14:09:40
Postat av: Mamma

Trevligt, trevligt. Kul att höra

Kram

MOR

2009-02-27 @ 14:11:31
Postat av: Anonym

Hej! Fin blogg, kanske blir till att fortsätta läsa! vilken stad bor du i?

2009-02-28 @ 14:35:59
URL: http://sarawirzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0