Makes cooking fun

Igår lagade David middag och det blev fetaosttäckt lax med rödbetsrisotto.
Idag lagar han baconlindad fläskfilé på bönbädd.
Det är som att vara ihop med freakin' Gordon Ramsey!

Idag har varit en härlig söndag. Långsam och ljusen har varit tända hela dagen.
Toaletten och köket är städat och tvätten tvättades idag.
Jag är nyduschad, haft ansiktsmask, smörjt mig och har på mig en mjuk klänning.
Nu fattas bara varmt te och så ska jag sätta mig och läsa min bok.

Med de här varorna blir matlagningen mycket roligare...och godare!

Kommentarer
Postat av: Elin

Gud vad gott det låter med fetaosttäckt lax, och baconlindad fläskfilé! Mums! Recept på laxrätten? :)

2009-02-03 @ 00:36:42
URL: http://distinguish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0