Le, det förvirrar människor

Idag hade jag morgonmöte på jobbet.
Det var fint! Man blev liksom pepp! Vi snackade sälj, kundbemötande, budget och sånt.
Imorrn ska vi ut och äta alla vi. Så himla mysigt!

Jag gick in på Emmaus sen. De hade en sjuk rea och jag fyndade ska ni veta.
Denna mocka kappa med fuskpälskrage kostade 1200 men jag fick den för 300.
Hela dagen kände jag mig som en rysk prinsessa!




Nej nu ska jag kolla på Gray's Anatomy! Oh love it!
Gråter varje avsnitt! Det är ju bara så sad ibland!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Guuuud så fin kappa!!! JAg var på Bok rean och hittade en bok och tänkte direkt på dig. Den hette något i stil med "Älskar sko" eller "Tokig i skor" Den kostade ca 50 kr. Kram till dig

2009-02-25 @ 23:09:34
Postat av: Mamma

oj så fin.



puss

mor

2009-02-26 @ 09:24:49
Postat av: Maja

Det var en riktigt fin kappa! Skulle också vilja ha en sådan själv. Vet att min mamma hade en sådan när jag var liten. Den var liksom odödligt snygg, tyckte jag redan som barn!

2009-02-26 @ 11:24:25
URL: http://somaja.blogspot.com
Postat av: Tjica

Ja GA är den bästa bästa serien!

2009-02-26 @ 11:56:54
URL: http://www.tjica.se
Postat av: Mamma

Jag köpte Camilla Thulins stilguide på bokrean. Hon är sååå fräck tycker jag. Glömmer aldrig en föreställning jag såg där hon gjort brudklänningar åt hela ensamblen. Jag har totalt glömt vilken föreställning det var jag kommer bara ihåg de tuffa klänningarna.

Kram

Sabine

2009-02-26 @ 12:49:01
Postat av: anna

Vilket fynd! och du passade så bra i den!

Postat av: Lillgull

Fin kappa! Ser mycket gosig och varm ut.

Attans att jag inte hann in till stan idag! Emmaus som är så bra! Nu är väl allt det finaste borta...

2009-02-26 @ 16:53:39
URL: http://www.onedreamycloset.com
Postat av: Little Peaché

Anonym: jo men visst är kappan superfin! Och hur gullig är inte du som tänkte på mig när du såg böckerna! Du är ju bara för go!

KRAM!

2009-03-02 @ 22:42:16
URL: http://littlepeache.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0