Inte i ord förklara, men i bild

Jag kan inte med ord beskriva hur underbar min söndag och helg varit.
Som en perfekt avslutning visas filmen the Holiday på tv.
Jag har bloggat om den innan, för det är faktiskt en av mina favvisfilmer.
När Kate Winslet hysteriskt gråter i ett dygn och är ytterst sorgligt skrattar jag alltid. För det är ju jag!
Med fantastiskt middag och Marabous mörka choklad med hallon kurrar jag i soffan!

Efter en deppig period när jag känt mig långt ifrån nöjd med hur jag ser ut ser jag nu ljusare på det hela.
Genom att dagligen jobba med sin självkänsla och visualisera sig sin framtid blir livet lättare.
Man gör omedvetet val för att komma närmre till sina drömmar.
Och för att än en gång förklara för er att kvinnor är vackra i alla storlekar ska jag visa bilder på en ny, gladare, kurvigare Jessica Simpson. Och i min mening har hon aldrig varit sexigare!
Snacka om vamp! Det är riktigt snyggt med kurvor!



Kommentarer
Postat av: Kimberly

Ja det klär henne! Man kan ju hoppas att det är medvetet å att hon inte får ett ryck snart att hon ska banta igen!



När ska du blogga på Glamour nudå?

2009-02-02 @ 09:26:59
URL: http://kimberly.nu
Postat av: Mamma

En mycket vacker flicka, har jag sett henne i någon film?

Kram

MOR

2009-02-02 @ 09:50:04
Postat av: Mamma

Vi såg också Holiday, till och med lillasyster kurade ihop sig i soffan. Jag älskar också den filmen, har sett den tror jag 3 gånger.

Love you

MOR

2009-02-02 @ 09:51:18
Postat av: Victoria

Ja, visst är det snyggt med kurvor!

2009-02-02 @ 19:36:02
URL: http://victoriadays.blogg.se/
Postat av: Anna

Hon är snygg ;D men jag gillar inte hennes jeans!

2009-02-04 @ 10:54:52
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0