pälsa på sig


När jag jobbar måste jag alltid jobba i svarta kläder. Då försöker jag piffa till mig med en massa smycken.
Och iskalla dagar är det viktigt att pälsa på sig, vilket jag gör bäst med en stor pälsmössa och en lång mockakavaj!

pälshatt - farmors gamla
svart topp - lindex

turkos halsduk - Monki
Svarta kostymbyxor - second hand
rött skärp - Dorothy Perkins
halsband & örhängen - båda från Rom


varje andetag för med sig stora rökmoln ur munnen.

detta underbara halsband fick jag av min mamma och pappa i min adventskalender.

de här glammiga örhängena fick jag också i kalendern.

Man kan lugnt säga att jag har en himla fin mamma och pappa!


Kommentarer
Postat av: Karro

Du är så fin!

Jag har varit inne på Ordning&reda två gånger under lovet men ingen Frida. Dom sa att du var sjuk. Hoppas du inte är krasslig på nyårsafton.

Kisskiss

2009-12-31 @ 16:02:14
URL: http://unaware.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0