Några som överraskar

När jag tidigt denna morgon tittade på bilderna på alla de gäster som var på Guldknappengalan blev jag nästan lite kräkig!
Är detta vad den svenska modeeliten går för?
Alla klär sig i svart, med svarta skor, diskreta assecoarer. Mycket lite smink och gärna så ska håret va lite sådär härligt ofixat och lockigt. Men är de sjuka i huvudet?
Om jag fick lov att gå på ett event som detta så skulle hela glitterstassen tas på.
Lösägonfransarna, de knalliga läpparna och galna kreationer.
tacka vet jag några gäster som vågade bjuda upp till min sorts dans!

Fina Bea Szenfeld. Häromdagen kom hon in på mitt favvisfik och jag satte kaffet i halsen!
Hon är så cool och inspirerande och så jädrans duktig på det hon gör!

Jättefina Carolina! Loves it!

Gunilla Pontén! Visserligen i svart men det är ok för hon är så sablans cool!
Allting är too much och väldigt mycket gala!

Här har ni min favvis James Goldstein!
Han har typ min drömoutfit på sig!
Fierce!

Kommentarer
Postat av: åsa

usch ja dom flesta ser alldeles för tråkiga ut..

2009-08-15 @ 12:49:59
URL: http://pantouffe.webblogg.se/
Postat av: Anna

En av anledningarna till att jag gillar din blogg, ja tom har ett behov av den, är att du påminner mig om att det finns annat utanför svart-ramen. Mycket av det du vågar ha (eller visar) skulle jag inte våga ha (privat) eller inte kunna ha (jobbmässigt. Trots det blir uppenbarelsen om hur urbota trist det svarta kan se ut och påminnelsen om att det finns andra färger det som får mig att tänka "nej, inte svart nu igen" och istället välja ett rött jumperset. Babysteps.

2009-08-17 @ 10:12:07
Postat av: Little Peaché

Anna: åh tack vilka fina ord! snacka om att göra min dag! Och bra med lite färg i din garderob!

Mer färg åt svenska folket säger jag!



Kram

2009-08-18 @ 21:22:40
URL: http://littlepeache.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0