Guldknappen

Om jag var rich and famous så hade kanske även jag varit bjuden till modegalan Guldknappen.
Nu är inte fallet så utan istället äter jag tortillas och kollar på serier på datorn.
Men om jag var bjuden så hade jag velat ha på mig den här godingen från D&G:

Eller så hade jag löpt linan ut i Yves Saint Laurent

Men om kroppen ska i en löderbody får jag hänga lite till på gymmet.
Så att allt inte hänger ut på mig.
Men det hade varit coolt att komma till en creddig modegala i läderbody,
speciellt eftersom alla andra kommer vara kläda i neutrala toner från Acne, Whyred och kanske Alexander Wang!

Men nu, vika tvätt, hoppa i mjukaste mjukisarna, dricka mitt te och invänta tortillas.
Vad är väl en Guldknappengala på slottet?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: ja den är jättebra :D härlig blogg du har ;D <3

2009-08-14 @ 10:49:57
URL: http://emmsaan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0