Igår var sjuuuuuk!

Min dag igår fullkomligt ballade ur av att jag missat att vi skulle ha två föresläsningar och snabbt fick boka om en bloggfika.
8.00 - 10.00 - Hur man skriver PM och rättsfallskoncentrat
10.00 - 12.00 - Föredrag om EU och dess juridiska uppbyggnad
12.00 - 13.00 - (nu ville jag dö av trötthet) Introduktion på kursen rättsteknik, som vi tydligen ska läsa parallellt
15.00 - 17.00 - Föredrag om sveriges regering/riksdags struktur och hur juridik blir juridik

Sen var mina påsar gigantiska, min mage utsvulten och min rygg ömmande.

På t-banan och 15 minuter senare träffade jag bloggläsaren Helena!

Och hon var så himla fin! Och så snygg! Snacka om att vara en natural beauty!
Vi pratade i flera timmar över kaffe och vanlijpaj,och det var så jäkla trevligt
I Helena har jag hittat en kvinna som jag verkligen verkligen gillar!
Vi hade så mycket gemensamt och kunde prata om allt mellan himmel och jord.
Jag gillade verkligen henne!
Och vi har tusen planer på allt vi ska göra nästa gång!

Nu ska jag iväg till Sats och träna "SatsStep".

Sen kommer min familj från Malmö och besöker oss! Oh my oh my vad jag längtar!

Kommentarer
Postat av: kajsa

jag vet inte om jag har haft tur eller om det helt enkelt är så att de bloggar jag läser skrivs av fantastiska människor men jag har alltid blivit fullkomligen överförtjust i de bloggerskor jag träffat! Vissa av dem är verkligen vänner for real nu och vissa ser jag som de systrar jag aldrig haft. Det tycker jag är fantastiskt! Hur man kan hitta verkliga vänner och sagolikt fina människor genom en blogg.

jag brukar tycka att det är jobbigt att träffa nya människor när jag inte riktigt har kontroll över situationens utförande, men just när det kommer till att träffa bloggerskor så är jag bara nyfiken och himlans glad.

Du verkar vara en himla sympatisk, klok och trevlig tjej dessutom. så en vacker dag kanske vi fikar och pratar allt och ingenting?

Kramar

2008-09-13 @ 13:27:24
URL: http://aenigma.blogg.se/
Postat av: Helena

Du är så söt Frida! Och du gör mig generad...

Kika på den här länken och se hur het jag egentligen är. Snyggare än Cindy Crawford, måste jag säga.



http://hella.webblogg.se/2008/june/jag-ar-ful.html#comment



Kram!

2008-09-13 @ 13:51:21
URL: http://hella.webblogg.se/
Postat av: Emma

Du har fått en "I love your blog" av mig för jag tycker du sticker ut från mängden och är inte likadan som alla andra som bloggar om mode! Keep up the good work! :)

2008-09-13 @ 14:01:49
URL: http://twentysomething.webblogg.se/
Postat av: Helena

Jag ska försöka lyssna på dig lite bättre... Du är ju faktiskt rätt klok, när jag tänker efter. Dessutom är du jäkligt snygg du med, så då är vi två heta brudar. Yeah!



Kram

2008-09-13 @ 23:36:17
URL: http://hella.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0