Så fint det kan vara

Häromdagen träffade jag Anneli och Kristoffer.
Vi fikade på ett ställe som hette Sturekatten, ett alldeles underbart fik!
Anneli och Kristoffer är ett av de allra finaste paren jag träffat.
Och ännu finare människor!
Det var så himlans trevligt!

Bilderna på mig är lånade från Annelis och Kristoffers bloggar.



Jag har på mig svart kofta från Urban Outfitters,
svart pennkjol från Gina Tricot, svart topp från Viktor & Rolf för H&M,
smalt rosa skärp som är second hand.

Nu ska jag äta frulle, sticka till gymmet och sen sticka till skolan.
Där ska jag plugga i typ fem timmar och sen är det träning med spexet!

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: Anneli

Åh, vad fint sagt! Kram kram!

2008-10-08 @ 09:57:43
URL: http://ungtant.blogspot.com
Postat av: Daniel

Nästa gång får ni ta mej me!

2008-10-08 @ 12:59:17
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Mamma

Jag har hört talas om sturekatten - det ser verkligen mysigt ut.



Kram

MOR

2008-10-08 @ 15:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0