London - fredag

Och så blev det en fredag i London

Min fina familj. Pappa Lars, syrran Paula och mamma Sabine

Rosa gympaskor Din Sko, rosa plisserad kjol second hand.
Kappa second hand, röd väska second hand, sjal second hand

Mr Sherlock Holmes

Fina taxibilar

Typiska turistbilden

Här har vi Kate Moss, Naomi Cambell Jean-Paul Gaultier
Har jag gått och träffat kändisar?
Nej det var ju Madame Tussaud, men jag har många bilder därifrån så det får bli ett eget inlägg.

På kvällen såg vi rockmusikalen "We will rock you".
En musikal med bara Queen låtar.
Det var faktiskt nått av det bästa jag någonsin hört!

Hårbandet köpte jag på fredagen.
Ett brett sidenband med två stora blommor.
Den är riktigt 20-talig. Precis som jag letat efter.
Jag tänkte jag göra sånna hårband och sälja på bloggen.
Är ni intresserade av lite 20-tals prylar?

Kommentarer
Postat av: Hundmodebloggen/Emma

Hej gumman! Kul med Londonbilder!

Jag vill absolut ha ett 20-tals-hårband!

Lite besviken dock på din reseoutfit - vad hände med dräkten? ;)

Kram!

2008-10-06 @ 23:33:06
URL: http://poshpoodle.blogg.se/
Postat av: Johanna

Japp! Skulle även vilja vilja ha en schysst hatt med flor (stvas det så..) jaja.



kisses

2008-10-07 @ 10:49:58
Postat av: Molly

Hej! Gud vilka trevliga bilder, Jag är helt kär

i din kappa du har på dig.



Kram



Molly

2008-10-07 @ 11:03:14
URL: http://mollysklokbok.devote.se
Postat av: Therese

Hej!



GUUUUUUUUUUUD vad jag är avis på dig som sett "We will rock you".

Jag har sett klipp från den och bara älskar det.



Kram

Therese

2008-10-07 @ 18:08:41
Postat av: Katarina

Så underbara bilder ifrån London! Va tycker du jag absolut måste se/besöka?

2008-10-12 @ 12:18:48
URL: http://pleur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0