Utmaning

Min fina Sassy har utmanat mig på en superkul utmaning!

Bloggvärldens...:
Roligaste: Lätt Hanna Pee. Hon är så klok och rolig och allt. I love!
Snyggaste: Gud så svårt. Det finns ju bara många som är snygga! (UnderbaraClara, Jessica, Stina, Nanó, Paula)
Hetaste: Hanna Fridén. Snygg, smart, rolig, insiktsfull.
Bäst klädda: Åh jesus! De jag läser har alla så grymma klädstilar! (UnderbaraClara, Kristoffer, Nanó, Elin Kling, Agathe)
Coolast klädda: Samma som ovan! Men det finns klart så oerhört många fler!
Sötaste: Lätt Paula!!!
Störigaste: Annaa! =) MEN jag rådiggar henne. Men vi kommer inte så bra överrens men jag gillar någon som rör runt lite!
Mest imponerande: Blondinbella och Kajsa!

Vilken bloggare vill du:
Bli kompis med: Jag vill träffa dem alla och kompis blir jag om vi kommer överrens.
Ge en kram: Alla som någonsin besökt min blogg!
Ge en diss: Öh en hel del faktiskt! Speciellt trångsynta idioter som tänker jävligt enspårigt.
Helst träffa: Helst ville jag träffa Hanna fridén och Clara och de har jag fått träffa nu.
Inte träffa: Öhhh...typ....Stina-Lee kanske. Rätt intetsägande. Vi hade inte haft mycket att prata om.

Nu utmanar jag alla de jag skrev om!

Kommentarer
Postat av: Att ha det gott

Kul Här hittar jag en massa nya bloggar

2008-11-30 @ 13:03:07
URL: http://rubinen777.blogg.se/
Postat av: stina

Tack kära du för igår! Det var så mysigt att äntligen få träffa dig du livskloka. Du har bara så mcyket fint som kommer hända i ditt liv för att du tänker och är medveten om själens naturliga vägbana.



Hoppas vi ses snart och tänk på ... inga fingrar i ansiktet!



Varmaste kram

stina

Postat av: Sassy

Vad kul att du gjorde utmaningen gullet!

2008-11-30 @ 21:02:34
URL: http://eurotrash.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Alltså. jag vet inte vad det är med mig. Jag gråter aldrig. Men den senaste tiden har jag blivit som den mangafigur jag alltid jämförs med. Det börjar droppa krokodiltårar från mig lite då och nu hela tiden. Av söta kommentarer. Av fina inlägg. Rara sånger. Men mest sånt här. När främmande människor skriver saker som gör att man bli alldeles varm i helakroppen. TACK fina fina du! Fan vad glad jag blir! Men.. imponerad av mig? Ohh.. jag. bara. liksom. Varför då? Men aw. Du är så fin.

KRAMAR

2008-11-30 @ 21:11:46
URL: http://aenigma.blogg.se/
Postat av: Anonym

På vilket sätt rör Anna runt? :S Har läst hennes blogg lite och försöker förstå... Men nej, det går inte.

2008-12-01 @ 14:08:47
Postat av: Little Peaché

Anonym: Annaa rör runt då hon sällan tycker som jag. Det får mig att tänka till, fundera och hon visar mig andra infallsvinklar. På så sätt rör hon runt i grytan för mig.



Mvh Little Peaché

2008-12-01 @ 17:23:00
URL: http://littlepeache.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Ah, du menade för dig själv :) Lät väldigt allmänt när jag läste det.. Då förstår jag! Tack för svaret.

2008-12-01 @ 17:25:19
Postat av: Annaa M

Tackar varmast för omdömet! Precis i min smak!

2008-12-02 @ 14:27:02
URL: http://annaamattsson.blogg.se/
Postat av: Annaa M

För resten tror jag vi setts! Satt mitt emot varandra i t-banan någon gång i höstas. Funderade febrilt på var jag kände igen ansiktet från.

2008-12-02 @ 14:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0