Rockstars in my house

Igår blev Davids och min lilla lägenhet invaderad av fyra rockstjärnor.
Det blev livat och vilt och jag kände mig som en tjatig morsa.
Men så är. De små rockiga liven måste hållas i öronen.
När jag gick och la mig lyssnade jag på en kör som skrek:
"Var har Frida tagit vägen? Det bor en tant här"
Och när jag vaknade i morse hade delar av bandet somnat iförda mina nattlinnen.
Där sussade de så söt bland skinnjackor och elgitarrer iklädda rosa volangprydda nattlinnen.
Jahapp...så kan det gå.
Vill ni lyssna på bandet gör ni det här.




Ikväll ska jag ut med grabbarna Grus och Dave.
Vi ska till två ställen vad jag vet. Flashing och Marie Levaue (jag kanske stavar fel)
Vad borde man ha på sig?

Kommentarer
Postat av: anna

du menar inte fasching? det är iaf ett soulställe som jag gillar jättemycket. spelar mest 60-tals soul som ju är tokrolig att dansa till :)

hoppas du får roligt!



nåväl, jag missade din kommentar i min blogg. postpone the fika? :P

2008-11-21 @ 19:57:24
URL: http://annaelite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0