Rena rama Norrland

En frusen liten skåning som jag är inte helt förberedd för sånt här väder i november.



Om man sitter inomhus är det supermysigt med snö.
Men inte lika mysigt när man ska ut.
Vintern pajar min stil. Jag vill ha klänningar, söta blusar, fina tunna jackor och högklackade skor.
Men det ser ut som jag får köra på Michelin-gubbe stilen i några månader nu.
Och det är inte kul!

Since I come from the southern parts of Sweden (and now live in Stockholm),
I'm not used to this much snow this early.
It's cosy when you're inside but when it's time to go out I feel a little bit down.
The cold winter ruins my style. I want dresses and heels.
Now I look like a fluffy teddybear. Big coats, beanies, gloves. You can only see the tip of my nose.

Kommentarer
Postat av: BK-bloggen - ger igen på alla sura bloggkommentarer där ute

hoho! då ska du se hur det ser ut här uppe på vintrarna om du tycker det där är mycket ;)

2008-11-24 @ 15:18:13
URL: http://bloggkommentar.blogg.se/
Postat av: Mia

Jag är ALDRIG förberedd! :)



Kram Mia

2008-11-24 @ 19:55:03
URL: http://www.theswedishgirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0