Min dag i fast forward

vaknade, såg filmen Nanny McPhee
Jobbade, Kollade mitt tentaresultat.
Fick G. Dog på insidan av besvikelse
Bet ihop, Jobbade klart
tränade på sats med david
prövade mina kläder som är beställda från internet
Deppade över tentan
Ringde min smarta klasskompis som sa kloka ord
Åt kvällsmat, Åt en pepparkaka...eller kanske 12
Nu sova

En annan dag får ni roliga bilder, fin text och vad som helst.
Men just nu är det mycket.

Men vi kör en frågestund!!! Fråga allt mellan himmel och jord!
Fråga på till imorgon kväll så sätter jag ihop ett inlägg då

Kommentarer
Postat av: Evis

G är helt okej. Det betyder faktiskt att du är tillräckligt bra.

Så det så.



Jag borde ju veta, jag har rättat nästan 80 tentor i veckan.

2008-11-26 @ 23:16:41
URL: http://omstil.blogg.se/
Postat av: stina

Men kära du! Det är klart att du är bjuden - räknar med dig. Malar senare om adress och liknande.



Varmaste kram

stins

Postat av: stina

Okej. Ta ett djupt andetag. Skit i allt som gått dåligt idag och titta framåt. Dagar som denna styrker dig egentligen. På sikt.



Du är så duktig som orkar alls samtidigt!





Varm kram, vi ses snart.

stina

Postat av: Mamma

Hur kan du deppa över G. det är OK att ha pretentioner men jag vet inte om det är OK att vara pretentiös....



Love you

MOR

2008-11-27 @ 08:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0