Filmen Twilight - the review

Hmm... ja vad ska man säga.
En vampyrfilm. Inte riktigt min grej för jag är rädd för skräckfilm. Men detta var snarare en romcom.
Med en snygg kille som huvudroll.
Filmen i sig var gullig och i fina färger men jag funderade över vissa saker.
Detta är vad jag vet om vampyrer (rätta mig om jag har fel)
* De dör av vitlök
* De dör om de blir spetsade av en påle
* De dör av solljuset
* De har ingen spegelbild
* De fastnar inte på ett fotografi
Men i denna film klarade vampyrerna av allt detta. Sånt gör mig lite sur.
Men för tusan, se den. Kan ju inte skada. Den var iallafall romantisk!


Här ser ni en massa bloggare!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Vampyrer....??

...låter inte som en höjdare!

Nej tacka vet jag en härlig Bond film....

Far

2008-11-19 @ 11:04:35
Postat av: Mamma

Jag gillar inte vampyrer....



Kram

MOR

2008-11-19 @ 13:38:14
Postat av: Jenny

Allt det där finns förklarat i böckerna som är så läsvärda ;) jag nästintill hatade vampyrer innan dem, men nu är jag helt fast.

2008-11-19 @ 18:53:05
URL: http://pygmeestyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0