Big in Japan

Igår sjöng vi karaoke.
Jag och folk från Davids klass. Tänk er, alla är ju fotografer så jäklar vad det fotades igår! =)
Vi var på ett ställe på odengatan där man hyr ett litet bås (precis som i Japan) och sen så väljer man själv sina egna låtar.
Det var kul men blev lite väl skränigt efter ett tag.
Varken jag eller David hade kamera med, men vi kan ju säga att såg ut typ som henne.

Cindy Lauper

Yesterday me, my boyfriend and people from his school sang karaoke.
I didn't bring a camera but I looked somewhat like her.
Cindy Lauper

Kommentarer
Postat av: Sassy

Karaoke är så otroligt kul!



Äh, jag tröttnade lite på min bloggdesign och började ändra lite, sen gick det överstyr och jag blev helt vilsen...



kram

2008-11-29 @ 12:43:31
URL: http://eurotrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0