Plats 100!!!

100 Little Peaché
En charmant modeblogg där man kan läsa reportage om olika designers, få inspiration att knåpa ihop trender med det man har i garderoben. Om du har lyckan att träffa på oss kan du även hamna i bloggen som dagens inspirations modell.
Unika Besökare:
Totalt UB:
Utgående:
Totalt Ut:
157
639
4
23
Detaljer om bloggen


Fatta! Av alla dessa driljöser modebloggar ligger vi på topp 100 på blogtoplist.se. Så jävla coolt! Vi som funnits knappa 2 månader! Det är er läsare som bör tackas! Ni är så fina och ni gör så att denna blogg läses var dag! Ni är många som besöker men väldigt få som skriver något.

Kan ni inte skriva och berätta lite om er själva?

Kommentarer
Postat av: sanna

tittar in..

ha en bra dag

2008-05-30 @ 11:25:48
URL: http://sannassanna.blogg.se
Postat av: Malin

men själklart gör jag dte=) ha en fortsatt bra dag=)

2008-05-30 @ 11:50:00
URL: http://minnan.blogg.se
Postat av: Sanna

re;Jag hade inte hört att bilden var så retucherad, jag är inte förvånad dock genom att i princip varje bild idag är retucherad hmmmm
De är som du säger och som jag skrev tidigare i bloggen om sjuka ideal.Att vi får krav på oss själva som är idiotiska, genom att jag själv arbetat som modell som yngre och har haft både anorexi och bullemi är jag rätt trött på media, vad dom lyfter fram för ideal.
Ska jag vara ärlig såg jag bilden som en ren vacker bild som jag skrev den hade liksom allt, och inte en kropp (vilket jag kanske borde ha gjort)
Jag ska då säga att jag gillar scarlett som hon är i filmena kvinnlig och med underbara former som sig själv, och inte som modellsmal kvinna.
Tack för att du fick mig att se kroppen ochså!
Kram

2008-05-30 @ 11:50:20
URL: http://sannasegna.blogg.se
Postat av: Sassy

Jag gillar er blogg för den har en så bra blandning.

Jag är 26, bor i GBG, är socionom och har bloggat i 1,5 år eller nåt sånt.

2008-05-30 @ 12:51:35
URL: http://eurotrash.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0