Kära fina gulliga läsare!

Här ett några fantastiska kommentarer vi fått! Att ni tar er tid och lägger den på vår blogg är helt underbart. Man blir så stolt att det spritter i benen och pirrar i magen! Tack!

emma! om Dagens outfit 080505

Du är skitsnygg, men måste bara säga att den högra blomman var ju riktigt cool också! ;D
Tack Emma! Man blir ju bara för glad när du säger så!

Sanna om What not to wear!

Tack själv!! och självklart kommer jag tillbaka för att läsa denna blogg ligger redan som favoriter
Kramisar till dig !!
Kan man tänka sig! Vi är någons favoriter! Det är underbart!

Malin om What not to wear!

himla gött inlägg måste jag säga!
svar: usch, det hoppas ja inte :/
och tack så mycket :D
sandra om What not to wear!

Mycket läsvärt inlägg..!

shoebox mailto:[email protected] om What not to wear!

Bra sagt!
Jag håller med fullständigt.
Men jag kan inte hjälpa att ändå lyssna på alla "förståsigpåare"....

Det glädje speciellt att så många reagerade positivt till inlägget "What not to wear". Det visar ju på att folk i allmänhet är ganska så sunda!

Det var några av alla de fina kommentarerna vi fått som vi ska vårda ömt. Ja sen har vi också fått endel argsinta, men de kan vi ju skriva om en annan gång. Eller skita i helt och hållet!

Kram till er alla!

//Little Peaché


Kommentarer
Postat av: LINA VERONICA

gud vilken underbar blogg! denna ska jag följa tills jag dör! ;D

2008-05-07 @ 09:48:37
URL: http://linaveronica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0