Confessions on the dancefloor

Nu måste jag erkänna. Efter mitt inlägg igår om jeansen och mitt hat gentemot dem har jag idag på mig..just det, jeans. Fick ett par oanvända mörkblå cheap monday från min killes syrra och tänkte att dessa skulle bli mitt nya projekt. Dessa ska jag vårda, som försäljare säger, genom att aldrig tvätta dem och slita dem på naturligt sätt.
Sagt och gjort, jag klämde mig i dessa jeans och nu när halva dagen gått har jag ont i magen och röda märken på höften och har snällt fått knäppa upp dem. Nej, detta jeansprojekt får jag överlåta till någon med mindre mage och mer tålamod.
image442

Kommentarer
Postat av: Mandiz

sv. jag har haft en underbar dag!

2008-05-07 @ 14:54:02
URL: http://mandizblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0