Use it but don't bruise it!

För några veckor sedan skrev jag om denna utsökta baddräkt som jag så innerligt gärna vill ha. Men den är svindyr! Men nu har något hemskt fint uppdagats. Designern bakom denna pralin, är en gammal kompis till min kille. Ja tydligen är det många saker jag ännu inte vet om honom. Tänk om, jag säger bara tänk om, hon får för sig att ge bort en sån baddräkt lite billigare. Liksom som en schysst kompisgrej. Fatta så glad jag hade blivit då! Hoppas nu hon är snäll. Men min kille har bara snälla kompisar så kanske, och jag säger bara kanske, jag kan äga denna baddräkt nu i sommar!

Nu håller jag tummarna! Tydligen har han mailat henne på fejsan! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0