In stores 30 June

Nu är samarbetet mellan Acne och Lanvin klart och här kommer mina favoriter ur kollektionen! Kläderna kommer säljas i utvalda Acnebutiker from 30 juni och Acnes återförsäljare from november.
Fint, men för dyrt för mig. Men det är grymt bra inspiration för jag tycker man enkelt kan fixa stilen själv. Jag tycker Acne är ganska trist men detta tyckte jag var toppen!




Jag känner spontant att man kan enkelt fixa denna stilen själv. Fokusera på  plagg i jeans och komplettera med massvis med pärlhalsband i olika längder. Sånna är ju enkla att hitta second hand eller i mormors smyckesskrin. Sen gäller det att pimpa stilen med kuvertväskor, chanel-look-a-like väskor och höga pumps.
Jeans och second hand typ. Inte allt för svårt att kirra själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0