Den finaste där ute!

Nu ska jag berätta lite för er om min absoluta favvisblogg! Emma skriver isuspectowlsinthebog och har allt och lite till!
* Hon är juridik studerande och snart klar - jag är juridik studerande snart
* Hon bor i Sthlm - jag bor i Sthlm snart
* Hon ska gifta sig snart - det ska jag med fast om ett litet längre snart
* Hon har underbara kläder
* Hon är en av de snyggaste tjejerna jag vet i hela världen! Jag tycker hon är vacker som en dag och coolare än någon annan bloggerska.

Men framför allt så är hon så himla fin! Hon verkar vara en sån som är så snäll på insidan att allt hon gör blir snällt! Jag hoppas jag får träffa henne i huvudstaden någon gång. För av henne kan jag både få mode och plugg tips! Snacka om pangtjej! Hon uppdaterar rent för sällan. För jag vill ha inlägg hela tiden eftersom jag inte tycks få nog!

Så alla ni mina fina läsare! Läs nu Emmas blogg! Hon är fierce!



Kommentarer
Postat av: emma

söta du vad du är gullig.

2008-06-22 @ 23:23:33
URL: http://isuspectowlsinthebog.blogg.se/
Postat av: Jenny

Det var en fin blogg. Men jag vet inte om jag tycker att det är så rättvist att en människa får klara juridikutbildningen OCH se ut som en fotomodell.

Nåja, jag ska inte klaga alltför mycket, juridikbiten har jag ju (mer eller mindre;-))

Din blogg är också väldigt mysig!

2008-06-26 @ 12:04:43
URL: http://www.myspace.com/jennynilen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0