Vi är alla visionärer

Underbara Stina hade som sagt en kväll för några av sina bloggläsare!
Vi drack glögg, åt rysk efterrätt och klippte och klistrade.
Dessa urklipp sattes sedan upp på en visionstavla.
Den tittar jag på varje dag för att sakerna jag önskar mig ska komma närmre mitt liv.


Här sitter vi och klipper och klistrar.
Jag, Ingela, Susannah, Stina och Isabelle.
Så himla fina tjejer!
Och att träffa fyra okända tjejer och prata om allt mellan himmel och jord, gjorde mig rörd.
Som om vi träffats hundra gånger innan.

Min inspirationboard ser ut så här.


Här ser ni lite saker som ska finnas i mitt liv för att de är viktiga.
Små som stora.
Vacker lägenhet, mycket blommor, nöjd med min kropp, en hund,
hemma med allt vad det innebär.

Mycket smink i mitt badrum, äta mycket nyttigt, "det bästa ligger framflr dig",
alltid vara kär i David, snyggt hår och någon gång bli knallblond igen.

Det är små och stora saker som är viktigt för mig.
Vad är viktigt för dig?

Kommentarer
Postat av: Nemi

Jag vet inte vad är viktigt för mig ibland. Men vet jag nu att min pojkvän är speciell, min uppskattning av mig är viktigt (som kan vara mycket svår ibland), min musik, undervisning, vänner och vara snäll mot allesammans.

2008-12-03 @ 04:10:55
Postat av: Mamma

Det fins ingenting som är så viktigt som att ens barn mår bra. Efter det vill man att ens föräldrar mår bra och om man sedan själv mår bra, då leker livet.

Motsatsen är förfärligt och väldigt svårt att hantera.

Kram

MOR

2008-12-03 @ 08:18:25
Postat av: Ingela

Din tavla blev jättefin!



Kram

Ingela

2008-12-03 @ 12:15:05
URL: http://ingelasdagbok.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0