Utmanad

Fina Att Ha Det Gott har utmanat mig. Jag är inte sen att hugga tänderna i den!

Regler
1. Publicera reglerna på din blogg.
2. Svara på de fem 8-sakerna.
3. Utmana 8 personer och meddela de utmanade på deras bloggar.


8 favoritprogram
Top Model
Project Runway
Cold Case
CSI
Christine ( Det är så min humor)
Dr Phil ( I LOVE)
Ugly Betty
Desperate Housewives
 
8 saker jag gjorde igår:
Väckte David, fick onda ögat och beslöt mig för att somna om
Gick på julbasar i Sthlm och köpte fantastiska saker
Jobbade på mitt jobb ORDNING&REDA
Fikade med Emelie, Oskar och André i Gamla stan
Köpte fierce tgandkräm på Åhléns
Mötte advokatbyrån White & Case i volleybollturnering. Jag var sämst av alla. Men jag hade snyggast outfit!
Samåkte hem med David
Åt middag och fick massage. (har nackspärr light)

8 favoritrestauranger:
Gud så svårt. Äter inte ute så mycket.
Min absoluta favvismat är när David lagar köttbullat, brunsås och potatis och sen massa lingon. Bättre än restaurang.

8 saker på min önskelista
Att jag hanterar skolan på ett lugnt sätt utan betyghets
Nya möbler i lägenheten. Framförallt taklampor
Massa kläder
Att alla är friska, runda och glada
Att värmen kommer snart
Tid att läsa böcker. Inte kurslittteratur
Att David får jobb efter sin skola
Åh kanske en resa till solen


Så nu utmanar jag:
Sassy
VintageDarling
Niotillfem
Amanda
UnderbaraClara
Alma
Daniel
Hundmodebloggen

Kommentarer
Postat av: Att ha det gott

KUl att du antog utmaningen

HOPPAS att ni får en Mysig Måndag

2008-12-08 @ 09:16:31
URL: http://rubinen777.blogg.se/
Postat av: Sassy

Åh, vad kul!

Den ska ants lite senare!



puss!

2008-12-08 @ 09:26:54
URL: http://eurotrash.blogg.se/
Postat av: Sassy

Nu har jag gjort utmaningen!



kram

2008-12-09 @ 09:38:40
URL: http://eurotrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0