Min långa dag #1

Min dag började med en promenad till affären där David hämtade ut ett paket med kameragrejs och jag hämtade ut ett paket med sminkgrejs. Oj detta är så typiskt oss. Men whatever makes you happy liksom! =)
 Jag berättade ju häromdagen att jag beställt en grej från älskade Strawberrynet.com.
Början av denna dag var fin och solig.

David chillade i hängmattan som hänger under två stora träd på vår gård.

Eftersom jag fick så många kommentarer om hur fet och ful jag är tänkte jag visa er min mage.
Den är både fierce och fabulous om jag får säga det själv.

Jag spinkade lite på grannarna. Det var inte så hemskt spännande faktiskt.

Sist men inte minst vill jag visa min quiltade rosett väska från Zara. Jag använder den rent för sällan faktiskt!

För mer fashion spana in min webshop!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du är cool

2008-08-15 @ 01:44:52
URL: http://pangbom.blogg.se/
Postat av: Emsie

Jag tycker varken att du är fet eller ful

däremot väldigt vacker

2008-08-15 @ 18:31:28
Postat av: alma

jag tycker som du, att du är fierce! du har en jättesnygg kropp och det bästa 'är att det syns att du tycker om dig själv. det är klass.

2008-08-15 @ 20:53:03
URL: http://whatalmawears.blogspot.com
Postat av: Gabriella

2008-08-19 @ 12:38:52
Postat av: Gabriella

tycker du bara är megasöt och snygg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-08-19 @ 12:39:43
URL: http://guldbloss.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0