Billigt är bättre!

Jag har de senaste månaderna varit på jakt efter nya glasögon. Detta är dock inte det lättaste, jag vill ha ganska stora bågar, men lite lustiga. Jag har var inne på synsam och lånade hem tre par, varav ett par är fantastiska så nu har jag bestämt mig för att köpa! Det blev ett par Yves saint laurent model 2194 havanna. Snyggt med diskret logga.


image171
Det är dock snordyrt på Synsam där jag var och tittade, så ett tips för alla er med brillor är att köpa era bågar på nätet. Jag kommer spara ca 1700kr på mina, då man får glasen på köpet. Solglasögon är också mycket billigare att beställa på internet än att köpa i fysisk butik. Nedan finns bra hemsidor för inköp av snygga glasögon och solbrillor. 
www.smartbuyglasses.co.uk/
www.giarre.com
www.alldesignereyewear.com

 
Snyggaste solbrillorna; Tom Ford model FT0058

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0