Stockholms Aktionsverk

Stockholms aktionsverk har återigen sin grymma modeaktion.
Den 13:e går det hela av stapeln och med lite pengar undanstoppade är jag inte helt osugen på att buda på någon av grejorna. Här är mina favoriter. Som jag grunnar på huruvida jag ska lägga ett bud på en av dem eller inte.
Eller snarare fler bud, men var inte rädda. Jag är högst försiktig och kommer självklart ha ett pengatak som jag ICKE kommer sträcka mig över. Men visst vore det häftigt att bara få höja spaden och lägga ett bud. Precis som rikingarna i filmer. "2000 kr från damen i rött" haha ja det var jag det.

Chanelväska i klarrött

Chanelryggsäck. Om jag köpte denne hade jag gladeligen använt ryggsäck i skolan!

Chanel solglasögon från 80-talet! Very Lady Gaga!

Balenciagasmycken. Dessa hade gjort varje outfit till en tia! Jag känner det!

Och sist men inte minst. En underbar päls! I want!

Vill ni se alla underbara ting så tittar ni här!

Kommentarer
Postat av: Sica

Ryggsäcken är verkligen to die for!!

2010-09-12 @ 12:58:51
URL: http://yourcloset.se
Postat av: MOR

Den lilla röda väskan är jättefin.

kram

MOR

2010-09-13 @ 07:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0