Parisresa och brist på inspiration

Ni frågar "vad har hänt" och jag svarar "jag hade ingen blogglust".
Dels var jag i Paris och sen när jag kom hem hade jag inget bloggsug. Och det tog ett tag att få arbeta upp suget igen. Att blogga är givande, men det kan även vara otroligt enerigkrävande.
Men nu är jag här igen med en massa ideér om vad jag vill blogga om.
Vi börjar med bilder från Paris, en underbar 4 dagars weekend tillsammans med min underbara mor.


























Detta var del 1 av min fina helg!
Visar mer en annan dag!

Kommentarer
Postat av: Lisa

ÅHHHH! Vill också åka till Paris. Blev ännu mer pepp nu. Underbara bilder. Fin är du också!:)

2010-10-21 @ 23:49:11
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Anna

Å vilka fina bilder! Du är superduktig på att ta kort. Och fin själv också såklart!

2010-10-22 @ 07:42:07
Postat av: MOR

Oj så fina bilder, jag hoppas att jag ska få se mera.



Love you

MOR

2010-10-22 @ 09:50:34
Postat av: Little Peaché

anna: åh men man tackar man tackar! foto är faktiskt ett intresse hos mig men det kommer lite i skymundan när man har en sambo som jobbar som fotograf. blir lite för mycket av det goda. jag är ju bara sååå trött på allt prat om slutartid hit, linser dit osv! =)



kram p ådig

2010-10-24 @ 19:07:36
URL: http://littlepeache.webblogg.se/
Postat av: Little Peaché

mamma: det var en underbar resa!



puss

2010-10-24 @ 19:09:07
URL: http://littlepeache.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0