Lördagens shopping

Sen spenderade vi timmar på NK och drömde oss bort bland Missoni kuddar, Burberry rockar och Mulberry väskor. Åh vad jag älskar NK.
Och sen, på bokavdelningen, så var den där. Boken jag så länge velat ha.
Min stilikons alldeles egna bok.
Rachel Zoe stil guide : From A to Zoe.
Några sidor in och jag är redan fylld till max av inspirerande bilder, ord och tankar om mode.
I love her. And i love this book!

Här står den med mitt nya Myrorna fynd. En sagolik kandelaber som är obligatoriskt tänd var kväll!

Kommentarer
Postat av: Sica

Åh jag vet vad du menar. Har haft boken länge och läste ut den på nolltid. Nu står den i bokhyllan tillsammans med Victoria Beckhams "that extra half an inch", vintage boken och andra böcker om stil. Kan inte få för många! Men Rachel Zoe är en stor inspiration även för mig. :)

2010-10-04 @ 10:53:36
URL: http://sicastyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0