Covers

lady gaga och marc jacobs för v cover.

Han är underbar och hon är underbar och tillsammans är det ju bara galet. Kan de inte göra något ihop!?

Lars Stone covers franska Vogues jubileumsnummer när de nu fyller 90 år.

En tidning som min underbar mor köpt till mig och jag kan inte vänta med att få lägga fingrarna på den!

Lea Michele covers Marie Claire UK November 2010

Så snygg! Är det någon av er där ute som är lika glee-frälsta som jag?

mad men cast cover rolling stones

Jag som trodde Rolling Stones var en musiktidning!? Men strunt i det, omslaget är ju galet snyggt ändå!

Vogue Australia November 2010 Cover | Abbey Lee Kershaw

Kan hon bli dålig på en enda bild? Docksöt!

Vogue Italia October 2010 Cover | Mariacarla Boscono by Steven Meisel

Härligt retro!


Kommentarer
Postat av: Joey

Jag är en sann GLEE-addict! Ska vi bilda klubb ;). Du kan sjunga och jag kan ...ehhh.... försöka dansa.

2010-10-09 @ 08:50:22
Postat av: Anna

Heej, hamnade här, när jag bildsökte på Vogues jubileumsnummer..=)

Fantastiskt snyggt cover, som förmodligen får bli inramat och upphängt hemma hos mig!

Ha en fin dag.

2010-10-21 @ 07:54:11
URL: http://sinnersandsaviours.blogg.se/
Postat av: Little Peaché

joey: good to hear from ya! och att du också älskar glee förvånar mig inte det misnta! =)



Kram på dig

2010-10-24 @ 19:00:14
URL: http://littlepeache.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0