Zara November 2010 Lookbook

Alltså jag säger bara W-O-W! Zaras lookbook för november får mig att vilja akutköpa tio trisslotter och hoppas på högsta vinst.
Här är mina favoriter.
Gud vad jag vill ha denna kavaj...
och byxorna. Vilket ultimat höstköp. Jag hade typ använt dem varje dag!
vilken jacka! men den blir det inte för en leopäls har jag redan. Men å andra sidan så är den ju visserligen a-linje formad och inte alls lika rak som denna. Hmmmm... borde jag pröva denna ändå?
Och denna klänning! Alltså I die!!!!
Är detta den perfekta väskan!? I certainly think so!
Imorgon - trisslotter!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj

Jag måste göra ett studiebesök på Zara.

Kram

MOR

2010-11-16 @ 08:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0