Operation & Fredagsinspo

Igår opererade jag mig så idag har dagen avklarats i sakta gemak.
Mina föräldrar kommer droppa in om bara några timmar och jag längtar så.
Nu ska det bakas någon typ av chokladkaka, som jag för ovanlighetens skull inte kommer smaka.
Har en deal med min personliga tränare och det är lika bra att hålla sig till reglerna! =)
Jade Pafitt får stå för kvällens klädesinspiration då min mjukisstass inte är mycket att hurra över.
Jag har aldrig gillat blått men min mamma säger att det är fint på mig så kanske man borde tänka om.

Kommentarer
Postat av: Anna

God bättring och hoppas det inte var något allvarligt! Eller åtminstone att det allvarliga är borta nu. Att ni fick en trevlig kväll är jag övertygad om!

2010-11-13 @ 10:13:41
Postat av: Klara

Jag hoppas allt är bra med dig och att du hade en fin fredagskväll! Kanske är det en fråga om att hitta rätt blånyans som du trivs i? Jag vet inte vem Jade Pafitt är, men en riktigt snazzy klänning hade hon iaf! (och- gud vad jag måste skaffa mig ett par klassiska pumps omedelbums)

2010-11-13 @ 11:29:53
URL: http://klaralykke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0