Träna

Det var sååå länge sedan jag tränade.
Först kom en vecka i Rom, som visserligen innehöll en massa promenerande över hela staden, och sen kom några få hektiska dagar hemma innan jag var hemma i Malmö över helgen.
Så idag onsdag är det äntligen dags att ta sig till gymmet.
Ett härligt aerobicpass och jag hoppas jag kommer svettas rejält.
Idag är även onsdag och dags att ställa sig på vågen och det känns faktiskt lite nervigt.
Men nått kilo upp eller ned vad gör det? Och sen får jag inte glömma den tillfälliga viktuppgång jag hade vid förra mensen. Och eftersom det är samma tid i månaden idag så får jag väl ha det i huvudet om vågen visar på plussidan och inte på minussidan.
Men jag tänkte visa er en tjej, som numera är talesperson för Jenny Craig och som strålar mer än någonsin tidigare.
Jennifer Hudson.
Hon har gått ner en hel del och ser verkligen ut som a million dollar.

Detta är innan bilder och här kommer några efter bilder.




Vad tycker du? Eller hur är hon fab!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0