Mera böcker åt folket!

Nu när jag har tipsat om Maria Soxbos bok om bloggare så har jag nu ett nytt boktips.
Om du, liksom jag, är totalt Sex in the city frälst så lyssna för guds skull nu.

Här kan man köpa en bok som visar andra filmens alla outfits. Det blir en cirka femhundra sidor som noggrant visar alla kläder detaljerat beskrivna om vart de kommer ifrån och så vidare.
Allt från kläder till skor, väskor och accessoarer kommer att finnas på bild.

Åh denna lyxiga bok är ett måste känner jag. Men nu har det varit mycket shopping på sistone så jag avvaktar nog.
Men om du köper boken får du gärna berätta hur den var.


Kommentarer
Postat av: lady thirty

åh, jag vill också ha...

2010-05-15 @ 18:55:02
URL: http://ladythirty.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0