gräsänka

Det är enkelt att vara hemma när David är här.
Lite svårare när han är borta! Då blir jag raslös och känner mig ensam.
Det är en stor skillnad på att välja ensamheten och att känna sig ensam
Men jag ska försöka göra något speciellt av det.
Tända lite ljus, läsa modetidningar, skamlöst hänge mig åt dålig chick-lit och hetstitta på sex in the city.
Jag laddar som en galning inför filmen! Längtar så!
Nu är det inte lång tid kvar!

Hoppas det är sol imorgon så jag kan åka till badhuset och både sola och bada.

madame germany 2010 Anastasia & Benedicte by Thomas Rusch





Kommentarer
Postat av: EVELINA K

Wow vilka bilder!! =D

2010-05-21 @ 21:31:58
URL: http://admin.nextinfashion.se/evelinak
Postat av: Lisa

vackra bilder och det där låter fint.

2010-05-22 @ 00:30:44
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: MOR

Coola bilder - I like

Love you

MOR

2010-05-24 @ 07:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0