Blått om havet och himlen

Fina Bellisisma, med en garderob att dö för, fick mig att hajja till häromdagen.
Hon blev fotad av Sthlm streetstyle och det kan vara något av det snyggaste jag sett pålänge.
Men hur apar jag då denna stil när dagarna i rom är fyllda av jobb?
Jo, jag raggade upp en gatuförsäljare för att sen vara en kornblå sjal rikare.
Så jag gjorde min egna tolkning såhär:
Och nej, den får ni inte se tyvärr för nu vill hotellets internet inte hjälpa mig att lägga upp bilder.
Och det betalar jag 100 spänn om dagen för.... Ett skitinternet som inte funkar!
Man blir ju fan galen!
Annars sliter jag 10 timmar om dagen som stylist åt David. Äter pasta, risotto och pizza så att det sprutar ur öronen. En viktuppgång är ju definitivt väntad efter denna resa. Trots ett evigt traskande genom Roms gator så är ju maten och glassen och cappucinon hela tiden där.
Och tittar man på italiernarna så är det ju inte svårt att gissa att alla mat innehåller tusentals kalorier och en hög fetthalt. De är ju tjocka hela bunten. Man som kvinna, vuxen som barn.
Men men, alla trevligheter jag stoppar i munnen är upplevelser och det känns faktiskt himla bra ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0