Man får väl hänga med!?

Japp, nu har jag trillat dit!
Jag som hela tiden berättat om hur mycket jag HATAR mesfärger och pasteller har nu börjat älska.
Nu har jag, i brist på Chanelorginalet, köpt en budgetvariant.
Mintgrönt nagellack!
Och håhjaja vad tjusigt det blev!
Riktigt nice faktiskt!

Och om jag får säga det själv är jag jäkligt nöjd med denna bilden.
Tro det eller ej, men trots fotograf-pojkvän fotar jag gärna själv.
Han säger att jag har ett öga för det. Men han är så snäll så det hade nog sagt även om ögat mitt satt i arslet! =)

Är inte tulpaner som våren i en blomma?
Med ett bunte i rummet känns det liksom somrigare och ljusare!
Åh vad jag önskar vår. Inte sommar men den lite varmare våren.
Solglasögon och latte på en vindstilla balkong eller uteservering.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh, så himla tjusigt nagellack! Det vill jag med ha. Fick ett lila pastellnagellack av mamma idag, så himla fint det är. fina bilder med.

2010-03-15 @ 01:04:24
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: MOR

Ja han är väldigt snäll din David, jag har också öga för fotografering enligt honom..... nåja vi kanske inte är helt ute och reser när vi är ute och reser. En och annan bra bild har även jag lyckats med fast ibland är det svårt att misslyckas eftersom det ibland uppstår objekt eller personer som bara inte går att misslyckas med.

Saknar dig.

Puss

MOR

2010-03-15 @ 08:07:43
Postat av: MOR

Flresten glömde säga att jag hörde på nyheterna att Sverige är det land som köper flest tulpaner om året. det måste bero på att vi är så svältfödda på vår och ljusa färger. Jag har en dröm att få se tulpanparken utanför Amsterdam när den står i full blom.

kram

MOR

2010-03-15 @ 08:09:11
Postat av: Little Peaché

mamma: men du HAR ju ett öga för foto! du är så jäkla duktig bakom kameran!



och nog jag kan jag föreställa mig att vi svenskar köper tulpaner en masse. vi är ju svältföda på färg!



kram

2010-03-21 @ 21:34:00
URL: http://littlepeache.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0