kommentarsfunktion

Hejsan svejsan och god morgon denna mulna söndag.
Jag har förstått att det har varit problem att kommentera vissa inlägg hör hos mig.
Jag har ingen aning om vad det beror på men har mailat blogg.se hjälpfunktion.
Men ni kan väl vara snälla att fortsätta försöka kommentera och sen om det inte går antingen kommentera det i ett annat inlägg eller maila mig på [email protected].

Fy fanken vad det är trist när tekniken strular!

Så istället tycker jag vi njuter av Elin Klings färgsprakande semestergarderob.
Jag hade ngo velat ha vartenda plagg som hänger där!

Lovely!
Nu frukost, plugg och sen träning.

Kommentarer
Postat av: Lisa

ja.blogg.se krånglar ju jämt :(

2010-03-21 @ 16:04:55
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Anna

Vilken härligt färgglad garderob!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0