bra köp


Som jag skrev om här har jag blivit mer och mer sugen på att köpa dyrare saker som håller längre.
Snarare än billigt skit som faller isär efter tre tvättar.
Och min leopardpäls var verkligen ett sådant köp.
Okej, visserligen låg den inte tusen kronors klassen utan jag prutade ner den till 650 kr.
Men det är, för mig, dyrt för en second hand jacka som inte ens är äkta päls.
Men jag har använt denna jacka i stort sett varje dag i många långa vintermånader.

Summa sumarum: Bra köp!

och på tal om bra köp har jag köpt tre divine stycke plagg på myrorna.
Men de får ni se när de är tvättade och uppfräschade!


Kommentarer
Postat av: MOR

Är bilderna från England? Det ser ut som bilarna står i vänstertrafik.

Kram

MOR

2010-03-03 @ 09:57:46
Postat av: Eva

Underbar päls!!! Snyggt m hooden och bootsen. Snyggt med ord med två o:n i oxå :)

2010-03-08 @ 20:49:33
Postat av: Little Peaché

mamma: nog är bilderna från england alltid! =)



Du är miss marple!



kram

2010-03-09 @ 07:40:23
URL: http://littlepeache.webblogg.se/
Postat av: Little Peaché

eva: hood och boots, jo men det var snyggt! =)

tackar tackar

2010-03-09 @ 07:55:06
URL: http://littlepeache.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0