Anders fyllde år


I söndags firade vi vår gamla granne Anders, på restaurang pleasant på Kammakargatan.



Jag hade på mig mitt nya WT-skärp, tights och skogshuggarskjorta.

Vi delade på tre mellanrätter.
* Bruschetta med vitlöksfräst ostronskivling och västerbottenost
* Vietnamesiska färska vårrullar med mandusås
* Risotto med Kronärtskocka, rostad vitlök, pinjenötter och parmesan
Helt ok mat faktiskt! Inte en wow-wow men ändå gott och ganska prisvärt.

Här har vi kalasbarnet!


Fantastiska detaljer på detta ställe!

Här ser ni det bubbliga taket!

Men eftersom det bara var söndag och spriten började komma fram redan tio blev det en tidig hemgång för mig.
Gud vad tröttsamt det är med folk som dricker?
Det är fan inte många som håller sig till ett glas....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0