Snygga brudar!

Jag älskar att titta på mingelbilder osv på kändisarna och deras outfits.
Det är sån enorm inspiration och jag blir nästan ledsen över hur mycket pengar jag vill ha men hur lite jag faktiskt har.
Så mycket jag vill köpa och så många plagg jag vill ha på. Så mycket stilar jag vill prova och så mycket designerplagg jag vill ha i min garderob.
Men en sak i taget, jag har min miumiu nyckelhållare och det är alltid något! =)
Nu sparar jag inför nästa grej!

Rachel Zoe i en riktigt snygg mockaklänning!

Lisa Snowdown i en mycket snygg och enkel outfit.
Jag hade personligen matchat med nudefärgade pumps och en clutch i någon knallig färg.
Jag är ju känd för att inte vara den mest nedtonade av folk!

Christine Baba, min eviga stilikon!

Rihanna har kommit en lång väg från sitt forna flickiga jag.
Nu är en hon en rockig brud som verkligen blivit modemodig!

Eva Longoria! Så elegant!

Claudia Schiffer! Detta är ju typ min ultimata höstlook!

Cheryl Cole! Jag vill så gärna ha en orange klänning! Det känns som om jag verkligen behöver det!

Salma Hayek! Alltid lika oklanderligt snygg!

Gillar du någon av outfitsen ovan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0