Min midsommar


Jag fick bara min outfit på bild när vi lekte balanslek.
Jag har på mig:
guldörhängen - present
pärlhalsband - second hand
blus - second hand
haremsbyxor - H&M


Idag promenerade vi ner till vattnet på Färingsö.

Liisa badade fötterna.

Tora är Liisas vän och en ny bekant till mig. Men ack så kär bekant!
En sagolik människa! Jag har verkligen känt mig lyckligt lottad som varit med så fina människor denna helg.


Så kom en kompis






Tre glada gals!
Dagens outfit bestod av:
pärlhalsband - second hand
grå kofta med pärlor - second hand
vii skjorta + tights - monki
ballerina - H&M




Det blir enkelt att somna med ett leende på läpparna ikväll!
Vilken underbar midsommar!

Kommentarer
Postat av: Lisa

så fina bilder och fin,fin du är. ser härligt ut.

2010-06-27 @ 01:04:24
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Liisa,Tora&Emilie

Vilka fina bilder! Vi ser fram emot augusti =)

2010-07-09 @ 23:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0