Myskväll + bra snacks

Nu ska jag kolla filmen "Flickan som lekte med elden". Någon som sett den?
På med mjukis och här kommer ett tips på vad man kan äta istället för filmsnacks.
Yoghurt, helst turkisk eller mezeyoghurt, som man lägger massa pinjenötter på och sen ringlar honung ovanpå.
Det är ett kanonbra snacks istället för godis, glass eller chips.
Men jag måste erkänna att jag kolla bloggar, målar naglarna och leta lägenheter på hemnet under tiden.
Ibland tror jag att jag har ADHD. Ingen ro i kroppen. Måste alltid göra tusen saker samtidigt.
Ett hem som inspirerar för tillfället är Brittany Murphys hem. Mycket sorgligt att hon dog, hon verkade så jäkla charmig.
Tydligen var hon mycket konstintresserad. Något jag önskar att även jag var.
Glöm inte kolla min Tradera här.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hehe jag är likadan ibland och jag borde sova nu men jag ids inte. jag läser fina bloggar istället. så mycket roligare ju!

2010-01-04 @ 02:44:38
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: tova

jag är dömd till att vara den eviga nattugglan..i natt började jag möblera om,skriva massa cv:n,baka..kan aldrig sova på nätterna..vilket jag alltid ångrar dagen efter

2010-01-04 @ 13:13:39
URL: http://tovalita.blogspot.com
Postat av: Linda

ja att det bara är hår o växer ut o att det mesta kan lösas med lite hårspännen ngn månad det förstår man med året :)

Vad tyckte du om filmen? Jag har läst böckerna o sen tvingat sambon att se filmerna men han har tyckt de varit bra :)

kram

2010-01-04 @ 16:28:51
URL: http://pindus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0