Förhoppningar & sammanfattning

Höll du några av dina nyårslöften?
gud jag minns dem inte ens. Men det var säkert att banta som vanligt, vilket jag uppenbarligen inte lyckades med! =)

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej inte vänner, men bekanta.

Dog någon som stod dig nära?
Nej, årsdagen för tsunamin var jobbig så det räckte och blev över.

Vilka länder besökte du?
Sverige, Tyskland & London

Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
Viktnedgång, träningsmotivation och fler härliga sammankomster med vänner.

Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
när jag åkte ut till Grinda. Största harmoni jag någonsin varit med om.

Vad var din största framgång 2009?
att jag klarade varenda tenta.

Största misstaget?
All ångest jag spenderat över skolrelaterade grejor. Varför oroade jag mig? Det gick ju kanon!

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Öhhh ja, är alltid sjuk. Svampinfektioner, urinvägsinfektion, muskelinflammation, tusen förkylningar, influensa (som jag sitter och våndas över och tampas med nu) und so weiter...

Bästa köpet?
3 rätters på Riche till David kanske. Food is pleasure! speciellt på finkrog!

Vad spenderade du mest pengar på?
latte! =) Crazy mycket latte!

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Mina fantastiska klasskompisar och skolkompisar. Och att jag och Mia bara blev närmre och närmre. (Nu får vi ju hoppas att hon känner likadant, annars pinigt)

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
oh my god jag är så dålig på sånt. Men okej Kings of Leon - Someone & Sex on Fire. Jag är så kär i denna sångare!

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag var nog gladare!

Vad önskar du att du gjort mer?
pluggat! haha talat av en sann jurstud. Aldrig nöjd och alltid våndas. Nej jag tycker faktiskt att jag varit himla duktig! =)
Och sparat pengar borde jag gjort mer!

Vad önskar du att du gjort mindre?
slagit på mig själv.

Hur tillbringade du julen?
Med David, mor & far, lillasyster, farmor, oma & opa samt morbror R.

Blev du kär i år?
jag fortsatte att vara hemskt kär i Dave.

Var du lite extra förtjust i nån?
haha ja caleb i Kings of Leon, Edward i Twilight. Ja jag erkänner jag hade en släng av Edward febern. Men sen blev han pretentiös och fick lite sunkhårigt bröst. I don't like!

Favoritprogram på TV?
Åh det finns så mycket. Jag älskar tv. Men Idol och schlagern är holy holy!

Bästa boken du läste i år?
Lagboken av torkel gregow (eller va fanken han heter!=))
NEJ! Inte sant! Den bästa boken eller iallafall de böckerna jag bara inte kunde lägga ner var twilight böckerna. Hemskt fulkultur att läsa men ack så medryckande.

Största musikaliska upptäckten?
Mig själv! Eller att jag kan sjunga visste jag redan men i år började jag skriva låttexter!

Något du önskade dig och fick?
Elsas Mode - sofi fahrman. Tack sis!

Något du önskade dig men inte fick?
haha ja typ tusen saker. Men jag vet ingen som vill ge mig en sekelskiftstrea i vasastan.... vet du?

Årets bästa film?
tro det eller ej men jag blev helt såld på Änglar och Demoner.

Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Åkte till london en vecka! Det var nice!



Hur skulle du beskriva din stil 2009?
Stretchmaterial, det är ett helvete att vara överviktig!

Vad fick dig att må bra?
Mia, David och Emelie.

Vilken kändis var du mest sugen på?
jens Lapidus! Love/hate relationship där! Från mitt håll då. Totalt obefintlig relation från hans håll. It sucks!

Vem saknade du?
Arne, Erik och Petra.

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
nej

Vad hoppas du på inför 2010?
Att det ska vara som 2009 men snäppet bättre och att jag äntligen ska gå lyckas gå ner i vikt! Prio 1 viktnedgång!

Lista lånad från Petnoga

Kommentarer
Postat av: EGOFLOW

Ja men tisdag it is! Vi kan säga det prel i alla fall. Vet ännu inte om jag åker tåg på måndag eller bil på tisdag. Men jag hör av mig! Den där shoppingbudgeten är dock typ obefintlig... Hehe. Men den där Frida brukar ju köra på krita så det är ju toppen!

2010-01-02 @ 11:53:27
URL: http://egoflow.blogg.se/
Postat av: Mia

Ditto! :)

2010-01-05 @ 09:50:42
Postat av: Little Peaché

mia: ses imorgon pinglan!

2010-01-06 @ 00:51:44
URL: http://littlepeache.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0