Idag lyser solen så starkt






Devon Aoki by David Mushegain


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Tack rara!

2010-04-14 @ 11:05:12
URL: http://colorelle.se
Postat av: Sabina

den näst sista bilden är amazing =)

2010-04-14 @ 15:05:32
URL: http://missmalmberg.blogspot.com
Postat av: Lorena

härliga bilder!

2010-04-14 @ 16:15:01
URL: http://lorenasvensson.blogg.se/
Postat av: anna

härliga sommarbilder!

gillar hattarna

Postat av: Agnes

För det första: Du är verkligen supersnygg! Det bara glittrar och strålar om dig, och ännu snyggare blir du när jag läser det du skriver!

För det andra: Tack! Det här gav mig sån otrolig motivation. Jag har alltid varit lite mullig, någon gång lite mer än annan. För två år sedan kämpade jag med en ätstörning som jag på något magiskt vis lyckades bli fri från för ett år sedan. Eller ja... Ätstörning kan ju te sig på så många olika vis. Visst, nu svalt jag inte mig själv eller kräktes upp längre, men mitt förhållande till mat var fortfarande komplicerat. Dessutom var jag rädd att falla tillbaka och vågade varken träna, äta nyttigt eller banta. Visst låter det konstigt, men så var det. Och ja, fucked up som man är så tröståt jag, av rädsla, vad vet jag? Jag kände hur jag svällde och växte. I julas fick jag nog och den 1 januari började mitt nya liv. Jag skulle inte väga mig, bara mäta. Men jag hade ingen aning om det jag höll på med var bra eller inte, så den 22 januari ställde jag mig på vågen. Oj då... jag hade gått upp närapå tio kilo - på ett halvår!!? Herre jävlar. Sen dess har jag gått ner fem kg, på ett väldigt hälsosamt sätt. Jag har aldrig varit så här pigg, glad eller lugn. Jag serframemot om några månader då jag gått ner till min målvikt (vilken inte är under 70 då jag skulle sett sjuk ut om jag var så smal, jag har insett att jag aldrig kommer vara en bräcklig liten fågelunge) Jag är så stolt över mig själv, över att jag klarat det så bra.

Anledningarna till varför jag säger tack till dig är många. Men mest för att du just ni ikväll fick mig inse att jo fan ska jag hoppa upp på cykeln och cykla en runda. Vågen har stått stilla någon dag och tro tusan om jag inte deppade ihop... Men nu är det nya tag, tjoho!

TUSEN PUSSAR!

2010-04-14 @ 18:56:39
Postat av: Little Peaché

agnes: För det första: TACK!! =) Vilken otrolig komplimang! Jag blev så otroligt lyckligt när jag läste din kommentar!

Det glädjer mig att du blivit frisk från din ätstörning och det glädjer mig att du vill gå ner i vikt på ett total odramatiskt sätt. På ett hälsosamt och bra sätt. Viktväktarna säger att en bra, normal viktnedgång ligger på ca. 0.5 kg i veckan. Då går det i ett sakta men stabilt tempo som är bra för både kropp och knopp.

Hur har du gått ner då? Har du tränat eller bara tänkt på maten? Eller vilken väg har du tagit! och vad skönt att du har en realistisk målbild på din vikt.

Vad duktig du är som inte lät vågens nolla krossa dig. Utan du lät vågens nolla vara en utmaning som du tog. du cyklade!



Jag tackar dig för allt di ger mig genom denna kommentaren!



Stor kram och tussen pussar tillbaka!

2010-04-15 @ 19:11:04
URL: http://littlepeache.webblogg.se/
Postat av: Agnes

Godmorgon godmorgon!

Vad roligt med svar, tack! :)

Jag har ställt in mig på 0,5 kg i veckan, något jag lyckats hålla ganska bra genom att äta enligt GI (fuskar lite då och då, men det måste man ju få göra) och träning nästan varje dag. Det behöver inte vara mycket, igår var jag helt slut så då blev det bara lite situps och andra övningar en kort stund framför tv:n.

Du verkar hålla igång bra, duktigt! Såg dina bilder och tycker du är så fin.

Kramar och pussar!!!

2010-04-17 @ 08:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0